lørdag den 9. august 2008

lørdagstanker

Det er afslutningen af vores ferie, og jeg har virkelig nydt det. Måske alt for meget - for jeg har næsten ikke tænkt tanken "arbejde". Men nu banker virkeligheden snart på igen, men heldigvis kun med 14 dages arbejde, og så tager vi alle 3 afsted til Ægypten på en badeferie. Det er en okay tanke.

Mine ferier har altid været præget af store beslutninger der skulle tages - ændring af jobs, ændring af livet, ændring af bolig m.m. Men i år har min største beslutning været om jeg skulle købe mere tøj, eller om jeg har nok :o) kan man som kvinde nogensinde få tøj nok?

Jeg plejer også at lave et par års fortsætter, for jeg VED at nytårsforsætter ikke holder hos mig. At starte en kold dum vinter op med nytårsfortsætter, det holder ikke. Næææ hellere en lækker eftersommer med et par årsmål.

Det kommende år byder for mig:
  • Jeg vil lære at hækle - for helt ærligt, hvor svært kan det være?
  • Jeg vil have mere tid for mig selv alene - tid hvor jeg kan gøre PRÆCIS det jeg vil. Måske en dag om måneden som planlægges for forhånd, og hvor jeg kan forlade min familie og gøre Lise ting.
  • Jeg vil skabe kontakt til Randi og Mona. 2 piger jeg var på efterskole sammen med for over 20 år siden.
  • Jeg vil starte på at løbe igen - mindst 2 gange om ugen. Har jo gjort det før, så det er bare at komme i gang igen.

Har du nogle årsmål - nytårsfortsætter?

3 kommentarer:

Tøzen sagde ...

Uha, dem har jeg mange af, men den jeg nok allerhelst vil, er at tabe mig lidt, og det er ikke specielt sjovt just *GG*

Netti sagde ...

Jeg skal hilse og sige at det dælemme er hårdt at starte på arbejde igen :o( men 14 dage er vel lige til at holde ud :o)

Sikke nogle gode fortsætter du har. Jeg har ikke nogle som jeg kan huske..jo ikke hver sommer siger jeg at i år vil jeg ikke booke hele min uge op med ting og aktiviteter jeg skal og alligevel sker der det at min uge er besat?!

Lise sagde ...

Janne, det med at tabe sig - det gider jeg slet ikke bruge blogg-plads på. Nu virker du heller ikke just som en pige der har brug for det *s*

Netti, jeg overlever de næste 14 dage på at jeg snart har ferie igen.