søndag den 10. august 2008

Fremkaldelse...

Helt ærlig, jeg troede ikke der var så store prisforskelle på fremkaldelse af digitale billeder - prisen på billederne er næsten ens, men leveringsomkostninger, kæft de er høje.

Fandt et sted hvor jeg skulle give 150 kr. for at få leveret mine 350 billeder, det var altså lige i overkanten, det kostede jo næsten lige så meget som at få dem fremkaldt. Søgte og fandt til sidst elgiganten hvor jeg kan nøjes med sølle 30 kr. i levering.

Fedt at jeg så har brugt over 45 min på at oploade billederne det første sted, og bestille 2 af dem, 3 af dem, 1 af dem... osv. Grrrrr..... skøn måde at bruge min sidste feriedag på.

Men nu er billederne næsten bestilt, billederne er i dette øjeblik ved at blive oploadet.

1 kommentar:

Pialine sagde ...

Hej Lise
Jeg bruger WWW.billedbutikken.dk som ikke tager så mange penge i forsendelse samt at du modtager billederne næste dag hvis du bestiller inden kl. 19:00. De har også en superservice.

Knuzzer
pialine