torsdag den 21. august 2008

Manner jeg er brugt...

Jeg har idag holdt mit første kursus helt alene - 7 timer foran 22 håbefulde nyansatte som jeg skulle lære lidt intro til deres nye verden. Det var hårdt, men for pokker det var skønt.

Ingen tvivl, jeg ELSKER at undervise - det er så fedt at stå der og aflæse har det nu fattet det jeg siger, eller har de ikke.
Og mine kursister kunne også lide det jeg sagde/gjorde, så alt i alt en kæmpe succes.

Men nu er jeg brugt - jeg har ikke lavet det store her i aften, manden lavede lækkert brød til aftensmaden. Nu er det fortæret, og colaen står i glasset og er klar til at blive nydt.

- og nu er der så blot 1 arbejdsdag tilbage, så er der dømt ferie!

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Jeg elsker også at underviser, men jeg kender godt fornemmelsen bagefter, men er så færdig...