lørdag den 2. august 2008

ferie...ferie... ferie...

For en uge siden pakkede vi bilen og kørte til Bjerge strand - midt imellem Kalundborg og Slagelse, hvor svigerforældrene har sommerhus. Vi pakkede let og luftigt, for vi var varslet hedebølge. Og det blev hedt...faktisk så hedt, at jeg helt glemte alt om at tage billeder.

Fik dog taget et - lørdag formiddag mens vi pakkede bil, det første vi pakker er nemlig hunden. Ellers hyler den og vader hvileløst rundt, den er sikker på den ikke skal med. Så den sad der i bilen, og ventede tålmodigt på at alle bøgerne, bladene, kryds og tværs, badebukser og solcrem blev pakket. Han var ligeglad med hvad vi tog med, så længe han sad der, for så ved han at han kommer med, og helt ærlig det er det vigtigste.
Vi har haft en skøn uge, med masser af sol og strand - sen aftensmad og dejlige is fra fryseren. Vi har dog ikke badet så meget - jeg bader meget sjældent i Danmark. Der var enormt mange brandmænd, så selv Elisabeth fortrak sammen med mig på en sandbanke ude i vandet hvor vi bare nød det i stedet.

Stranden kunne man først komme på når aftensolen gik ned, for så forsvandt mariehønsene også - tænk de bider nu... for de er tørstige. Og jeg der ellers så godt kan lide mariehøns.......

Nu skal vi så lige være lidt hjemme, der er trods alt vasketøj der skal vaskes!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

yeah! its much better,

Anonym sagde ...

wala pulos imo blog.

Anonym sagde ...

We should have a great day today.

Anonym sagde ...

Hov du bliver vist spammet...
Det med mariehønsene - det havde jeg helt glemt, altså at de bidder! Jeg har ikke stødt for de flænsende mariehøns, men har haft "fornøjelsen" af hestebremser, eller blinde fluer, som de vist også kaldes. Et kæmpe bid på knæet. Tænk at de ikke kan finde noget mere kødfyldt at tygge i.