søndag den 17. august 2008

Farvel weekend...

Farvel weekend - og hvilken herlig en af dem.

Jeg tror, jeg vil indføre en oversigt over min uge - lidt på samme måde som Netti gør det ( og hun har så også hugget ideen fra en anden)

Denne skønne uge har indeholdt:

  • start på arbejdet igen, efter 14 dages dejlig ferie. En god start, med en forstående sjæf - kan man næsten ønske sig mere?
  • skolestart for Elisabeth - fedt som næsten-forælder at vide at ens barn glæder sig til at komme i skole, både for at lære noget men også for at mødes med veninderne. Hvor var det bare en god beslutning at vi flyttede hende sidste år.
  • hyggelig tøse-fredag med Elisabeth - vi shoppede og snakkede.
  • dejlig lørdag sammen med min søster og hendes 2 børn. Der var tid til det hele, og intet skulle jages igennem... det må vi gøre igen!
  • kontakt med barndomsveninden Janne igen - hende har jeg savnet, fik næsten tåre i øjnene da jeg så hende. Fik bjørnekram og en lang snak - og nu snakker vi videre via sms. Dejlig dejlig tøsebarn!

Og Jesper er i Sverige, men mere om det senere - for han har skudt en buk... vist nok den største buk i hele hans jagt-karriere.

Men nu står den på tøsefilm på Elisabeths værelse, vi er nemlig ikke helt færdig med at være tøse-alene endnu.

1 kommentar:

Netti sagde ...

Hold da op hvor bliver jeg helt misundelig på din weekend. I har sørme hygget jer!