torsdag den 14. august 2008

Tøseweekend...

Imorgen drager Jesper til Sverige, for der går bukkejagten nemlig ind i weekenden - så Elisabeth og jeg er alene hjemme. Og så er der dømt tøsehygge.

Fredag skal vi på fisketorvet, vi ville faktisk have være i biografen, men der går simpelthen ikke noget vi gider at se - vi har set Mamma Mia og SATC. Fisketorvet er ikke lige min yndlingslegeplads, men Elisabeth elsker det... så jeg gør det for hendes skyld.

Lørdag skal vi være sammen med min søster og hendes børn.
Og søndag skal vi bare tøse-sumpe herhjemme.

Åha det bliver en god weekend - bare lidt spændende om jeg kan sove, for det er jeg ikke særlig god til når Jesper ikke er hjemme.

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt. I mangler bare ansigtsmaskerne og pudekamp :o)

Anonym sagde ...

Hvad med premiere filmen "Blå Mænd" jeg aner ikke hvordan den er, men har selv lokket hele familien med i næste uge
God fornøjelse og weekend.

Marianne sagde ...

Sådan skal en weekend være og i Fisketorvet er der altså søsterne green :-) jeg tror i får en god tur....
Og en rigtig god weekend