lørdag den 23. august 2008

Helt stille...

Så blev her igen helt stille, tøserne er taget hjem, og Elisabeth har gjort som jeg før har skrevet, nemlig lukket døren på værelset, puttet sig under dynen og ser nu tv/dvd eller lign.

Jeg sidder i udestuen - mit hjørne når der skal hygges - sidder og læser blogs, drikker cola, og prøver at lære mig selv at hækle. Helt ærlig hvor svært kan det være? :o)

Min bog ligger også klar, hvis jeg går død i det der hækleri.

Manden sover, og det gør han nok de næste par timer, og sådan er det jo når man har en hjerneskade. Selv hunden sover, for det er faktisk lidt hårdt at være en lækker hund, når der er 7 piger der hele tiden vil nusse og kæle, man bliver SÅ træt bagefter.

Så lige nu er huset helt lørdags-eftermiddag-stille, og udenfor siler regnen ned. Det er da bare helt okay.

3 kommentarer:

MrsCute sagde ...

Selv man jo nok helst vil have sol og sommer er det faktisk meget hyggeligt med regn og stille indendørs sysler.
Forsat god weekend :-)

Anonym sagde ...

det lyder rigtig dejlig fredfyldt... Bliver helt misundlig på din havestue. At sidde der og lytte til regnen, det må da være skønt!!

Lise sagde ...

Karina - jeg ELSKER min udestue, den er bygget til mig, og jeg bruger den HVER dag året rundt.