søndag den 24. august 2008

Kan jeg mon lære det?

Jeg kæmper ja jeg gør - for jeg vil lære det. Alle siger at det er SÅ nemt at hækle, men foreløbig må jeg indrømme at jeg faktisk syns det er lettere at strikke.

Jeg læser i diverse håndbøger, prøver mig frem - det bliver også bedre og bedre - men jeg kan ikke forestille mig at jeg nogensinde kommer til at hækle uden at sidde med øjnene klistret til hækletøjet. Det kan jeg jo med at strikke....

Mon en uge under en parasol får løst på på problemet? I hvert ryger både hæklebog, garn og pind i kufferten.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

godt du er kommet i gang...selvom jeg har hæklet i mange år, kan jeg heller ikke hækle sammen med fjernsynskikkeri, som jeg kan med strikketøjet...men under en parasol det lyder som en super ide
:-)

Marianne sagde ...

Jeg lærte det sidste år - og satte mig for at hækle et bølgetæppe så der ligesom var et formål.... Jeg ahr brugt You Tube meget - for her er nogle skønne kvinder der gider at vise det på video og så falder det lige pludselig i hak :-)

Lise sagde ...

Anne - puha og jeg som troede at det var noget alle kunne.

Marianne - You Tube, for pokker hvor smart. Tak for den ide.

Netti sagde ...

hihi jeg har aldrig mødt een der lærte det efter en bog - sejt gået!