tirsdag den 19. august 2008

Hverdagshygge

I aften har vi haft besøg af mine svigerforældre - bare til en omgang hverdagsmad. De ville så gerne give Elisabeth en lille pengegave her til ferien. Og det mente jeg skulle fejres med en omgang mad.

Min svigermor fik billeder udlevet - over 200 stk fra både konfirmationen og fra hendes egen fødselsdag, så var hun glad.
Min svigerfar fik en omgang "røg" for det skal han have, for ellers bliver han alt for "broksagelig", i aften skulle vi vende om sommerhuset skulle sælges eller ej - og hvis den skulle skal det så være til fremmede mennesker, eller skal Jesper og hans søster have lov til at købe det?

Herhjemme er vi ikke i tvivl, de skal slet ikke sælge det endnu. Min svigerfar nyder stadig at komme op i sommerhuset, og har stadig både overskud og lyst til at nusse rundt deroppe.
Og når det så skal sælges, så skal det selvfølgelig sælges til børnene - for både vi og min svigerinde med familie elsker at komme derop.

Nå men nu er vi så 5 dage fra vores ferie - det er en okay tanke.

1 kommentar:

Netti sagde ...

Det lyder som en hyggelig aften. God idé med sommerhuset. hvis de satdig nyder det.