lørdag den 2. august 2008

Ved vandet....

Når Jesper og jeg går til vandet, så laver vi hver vores ting, jeg sidder og stener ud over bølgerne, tænker store tanker... eller ingen tanker. Bare lader bølgerne suse omkring mig, og lade hjernen blive tømt...

Min mand derimod han skal samle sten eller rav, oftest er vi kun lige sammen de første par minutter på stranden, så vandre han afsted "der er lige lidt tang derhenne, jeg lige må...." og væk er han. Da vi var nyforelsket, og tog til stranden, var det virkelig "nedtur" for mig, for jeg troede vi skulle gå langs stranden, nyforelsket og med hinanden i hånden. Men nej... Jesper står konstant med hænderne nede i sandet/tangen, og roder, for tænk hvis!


Han har samlet meget rav - rigtig meget faktisk. Men desværre ikke de helt kæmpe store stykker, men han håber stadig - og det samme gør jeg, for jeg er lovet en broche, hvis det sker!

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Haha det er sgu snart uhyggeligt for min mand går det samme :o) og han er virkelig god til at finde rav - jeg derimod gider ikke så jeg sidder og nyder udsigten.

Lise sagde ...

Griner - 2 sjæle med 2 ens mænd. Jeg troede faktisk at sådan noget rav/stensamleri var noget vi kvinder gjorde, men åbenbart ikke... eller vi 2 gør i hvert fald ikke.