onsdag den 19. september 2007

En skøn fridag

Igår holdt jeg en fridag, en dejlig tirsdag. Fik ryddet lidt op i nogle af krogene, fx har jeg nu 2 store sorte sække fyldt med tøj som skal til Røde Kors så andre kan få glæde af det som Elisabeth og jeg ikke gider mere.

Senere på eftermiddagen mødtes jeg med Kirsten - en gammel arbejdskollega som aldrig går af vejen for et par gode grin. En rigtig hyggelig eftermiddag, hvor meninger om alt og alle blev udvekslet godt blandet sammen med et par gode grin.

I øjeblikket kan jeg godt mærke der sker forandringer omkring mig, jeg sætter nye standarder for hvad jeg har lyst til - både på vennefronten men også i min helt private fritid. Det skal nok blive godt. Kirsten er en af dem der ikke ryger på den forkerte liste, men jeg har et par andre bekendte som er på vej derover, mit liv er forkort til at høre det samme sladder igen ... og igen... og igen.

Jeg er begyndt at få gang i min scrappe-hule - eller dvs det havde jeg indtil Jesper nu har fyldt hulen op med alskens ting som han liiiiiiiiiiige skal have ryddet op i! *suk* og så er jeg ellers tilbage til ingenting igen. Men jeg kan mærke at jeg snart skal i gang igen, billederne fra sommeren er der jo mange af.

Ingen kommentarer: