fredag den 14. september 2007

Weekend.....!


Åh så er det sørme snart weekend. Jeg skal bare lige have overstået en kort dag på jobbet, hvor jeg allerede nu ved at jeg får besøg. Svigermor og -far har lovet at kigge forbi kontoret, og jeg glæder mig. Og så har en gammel kollega også varslet sit besøg - og kender jeg Runa ret, så kigger hun nok også indenfor.
Og vupti så gik den dag.

Igår eftermiddags var en af de rigtig gode. Solen skinnede fra en septembers blå himmel, så hunden og jeg gik i haven. Jeg havde en bog under armen, og fandt en solrig plet på vores fortrappe, jeg læste lidt og Twist kastede bold til mig hele tiden, for det var det han var sikker på vi skulle.

Vejret idag bliver ikke det bedste, men sørme om lørdag ikke skulle blive okay trods alt. Måske jeg tager hunden og barnet med i skoven.

Jeg elsker september, det er ikke nogen hemmelighed, for her er det næsten efterår, men alligevel ikke helt. Himlen kan være høj og klar, og truende med en regnvåd sky.
Jeg elsker september.

Ingen kommentarer: