mandag den 9. juli 2007

Er usikker.... træt og lidt ked af det!

Jeg ved possitivt at jeg ikke skal have min mens, men hvorfor fillan er jeg så så ked af det? Jeg er virkelig usikker og ked af det i øjeblikket, noget jeg normalt kun er hvis jeg er tæt på mens (men min mens havde jeg i sidste uge...!!!)

Det er som om alt roder deroppe i hovedet, som om alt bliver til problemer pt og bare står linet op. Vi kan fx tage jobbet, der er nedgangstider i mæglerbranchen, og det har selvfølgelig også ramt den lillebitte kæde jeg er ansat i! Men er i klar over hvor hårdt det er hver eneste uge at blive mindet om det fra ledelsens side? Der sker intet possitivt fra deres side, kun øv-og bøv, og hvorfor sælger i ikke mere. Butikken jeg er i er helt til rotterne, det er en opstartsbutik i nedgangstider... uha det lyder allerede her rigtig skidt ikk?

Jeg har brugt natten på at regne og tænke, skal jeg skifte job... hvad skulle jeg så skifte til? Kan jeg overhovedet lave andet end at være mægler? *dybt suk*
Hvis jeg skulle skifte karriere sån rigtigt, så ville jeg enten blive lære på en efterskole ELLER ansat i et realkreditinstitut.

Nå men jeg har ikke tid til at hænge herinde, jeg skal gøre mig klar - jobbet skal trodsalt passes stadig væk. Men jeg kan mærke på mig selv, at jeg må til at finde en løsning, dette her går ikke!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Øv hvor ærgeligt med dit job, jeg kan fint forstå at du er ked. Nu gik det jo lige så godt i noget tid. Men forandring er jo oftest til det bedste - så fat mod - noget skal nok dukke op.

Anonym sagde ...

Puha, det er så energikrævende at man hele tiden føler sig jagtet af sin chef. Det er selvfølgelig et postulat og helt for egen regning, men jeg oplever at man inde for mægler og den generelle sælgerverden er dårlige til at lede medarbejderne igennem en krise, for kriser kan sgu ingen undgå og stabilt og positivt personale kan ikke undværes.

Held og lykke med de valg du kommer frem til:)

Lise sagde ...

Mariahønen: jeg ved godt at noget skal dukke op, det plejer det at gøre.

Pia: hvor har du evigt ret, de der chefer indenfor min branche er desværre meget meget meget dårlige til at håndtere nedgangstider, og de færreste af dem har rent faktisk haft reel uddannelse som chef. Man mener at en statsaut. ejendomsmægler eksamen er rigeligt.. *suk*