torsdag den 19. juli 2007

9 dage til ferie

Lene (min søster) , Magnus (min nevø) på 13 (snart 14) og Signe (min smukke niece) på 18 var forbi igår aftes til aftensmad. Vejret var ikke super super godt, men det var dejligt alligevel at sidde udenfor. Snakken gik lystigt om bordet, og kyllingerne fra Weberen blev fortæret med stor iver.
Rigtig morsomt var det da Jesper og jeg stod og forberedte maden, hvor mange kartofler mon vi skulle ordne. Jesper mente ikke at hverken Signe eller Magnus spiste så meget, men jeg ordnede alligevel en ordentlig omgang, så havde vi jo til kartoffelmadder her idag. Hver en kartoffel blev spist, og havde jeg haft flere, så var de sikkert også væk. Utroligt som udendørs mad øger madlysten.

Desserten var en lækker chokoladekage hvortil vi serverede blåbær og brombær. Namme nam det var godt.

Og hertil morgen da hunden og jeg gik på havevandringen, stod bordet og stolene helt alene tilbage, og mindede mig om en rigtig dejlig aften. Gid vi kunne være sammen oftere!
(faktisk en super hyggelig aften ovenpå en rigtig møg dag på jobbet, men det gider jeg ikke skrive noget om)






Ingen kommentarer: