torsdag den 19. juli 2007

9 dage til ferie

Da hunden og jeg var på vores morgenvandring hertil morgen, havde vi gang i en af vores utallige bold lege. Twist (hunden) har ret mange tennisbolde liggende rundt om i haven, og sporten er så at når jeg går rundt, så bliver der kastet en bold foran mig - som han så meget tålmodigt venter på at jeg kaster. Twist spurter så efter bolden, finder den, og kommer tilbage. Kaster bolden foran mig... venter på at jeg kaster den. Og sådan kan han bruge flere timer/dage/uger.

Her står Twist så og venter tålmodigt på at jeg kaster den. Blikket er fastnaglet på bolden.



Her er bolden - den røde ring viser hvor den er...




Men indimellem er jeg lidt langsom, hvis jeg bliver optaget af en blomst/lidt ukrudt eller andet. Så kaster han sig på græsset, holder et fast blik på bolden, og bare venter... venter... og venter. Nogle gange bliver han utålmodig, henter bolden.... kaster den et nyt sted foran mig, for ligesom at sige "NU må hun da kunne se den"

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nååå hvor ser han bare sød ud. Kender godt det der med at man ligefrem kan tigges om at lege, og det ér jo bare ikke til at stå for:)

Hvad er han for en race?

Lise sagde ...

Pia: Han er sød, og en rigtig lille mor dengse :o)

Det er en Springer Spaniel. Min mand er jæger, så han er en jagthund, men hos os er han også en familiehund.