tirsdag den 24. juli 2007

1 dag til ferie...!!!!

Jeg ville faktisk have vist et par billeder af de FANTASTISKE gaver jeg har fået i føsdagsgave, men jeg orker bare ikke hive billederne ud af kameraet. Så det må vente.


Men jeg vil bare fortælle, at imorgen aften når klokken er slagen 17, så har jeg ferie. Virkelig rigtig meget FERIE!!!! Og jeg glæder mig... glæder mig pjattet tosset meget, trænger voldsomt til det. Jeg er smadder ligeglad med om det regner i de 2½ uge vi har, for hvad gør det.... vi er sammen, og har ferie!


Når ferien i 2½ uge er overstået, skal vi lige arbejde/gå i skole i 1½ uge og så... SÅ skal vi til Ægypten. 1 uges total forkælelse med lækker mad, skønne pools, varme og ikke mindst et fantastisk koralrev lige udenfor døren som skal udforskes af hele familien med snorkel og gummitæer :o) Så bliver alt godt igen.... En uge i et smukt akvarium og så er jeg klar til hele verden igen.


Ingen kommentarer: