lørdag den 11. oktober 2008

Tålmodige Twist

Når Jesper finder jagttøj og gevær frem, ved Twist godt hvad der er i vente. Men lige nu er det i starten af sæsonen, og han har ikke helt fattet endnu, hvad det betyder.
Normalt vil han vælte rundt, pibe og være rastløs - men sådan var det ikke idag.

Jesper fandt tingene frem..... Twist var ikke rundtosset - men holdt sig bare tæt på ham.

Eller lå bare helt stille, og holdt øje med ham.
Men han ville gerne med... så nu er der fred og ro i hjemme. Ingen mand, ingen hund og intet teenagerbarn. Bare lørdagsstille.

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Nåe godt at Twist er på højkant igen.

Anonym sagde ...

Har ingen forstand på jagt, men, jeg er til gengæld rigtig god til at falde på halen over dejlige hunde, så det gør jeg også ved synet af jeres Twist.

Ingen er så trofast en ven som en hund, hvor er det bare fantastisk tænker jeg altid når jeg ser en hund følge sin "herre":)

Lise sagde ...

Netti, han er i hvert fald klar til jagt - det har dyrlægen sagt.

Pia - jeg har heller ingen forstand på jagt, men jeg har forstand på vores hund. Og han er sød... og dejlig. Og han er vores allesammens, ikke kun mandens.