søndag den 5. oktober 2008

Iiiihhh

Jeg har nu fået en ny legekamerat - og udestuen er nu indrettet til fotostudie. Stakkels Twist, Jesper og alle mine orkideer er indlagt til at lege med. Det er sjovt... rigtig sjovt. Vi skal nok blive bedste venner, Sony og jeg :-)

Nå men her er et par af de nye billeder, jeg knipser hele tiden løs... leger med zoom, blænde, ISO og alt det andet der er åbenbaret for min hånd.

Det første er af Twist - og hans øje. Det ser MEGET bedre ud.
Det er fedt, at kameraet selv indstiller skarpheden - og sørme om den ikke helt automatisk slører det der ikke er i focus. NØJ det er smart.
Og så kan jeg tage macro-billeder også - det måtte Twist lige stå model til.



Åh det er godt at jeg ikke skal noget resten af dagen - altså udover at løbe en tur. For dette her er sjovt!
God søndag til jer alle.

1 kommentar:

Netti sagde ...

Ej hvor nogle lækre billeder. Suuuk..jeg vil også!!