fredag den 17. oktober 2008

Færdiiiiiiii

Ih det har været en fornøjelse at strikke disse her - indrømmet det er første gang jeg NOGENSINDE har strikket handsker/vanter. Så jeg var lidt spændt på at se om det der tommelfinger halløj ville fungere for mig.

Pulsvarmerne er blevet forskellige, men sådan er det jo med Noro, garnet bestemmer selv hvordan "striberne" bliver. De er fede at have på, og jeg er ikke i tvivl om at jeg nok skal få strikket flere af dem, her henover efteråret/vinteren. Det er lidt svært at tage et billede med begge på - altså selv. Men her min venstre hånd i hvert fald.

Og Netti, pulsvarmere kaldes også for fingerløse vanter.
Mit næste projekt er hue, vanter og halstørklæde til tøsebarnet - det er jeg lidt spændt på, for jeg strikker normalt kun til mig selv. Men hun vil så gerne have et sæt der passer sammen, så jeg gør et forsøg.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ER de bare Fine! Jeg vil også til at strikke! Jeg har godtnok et ufærdigt strikkeprojekt som har ligget siden før Lisa kom til verden, men det var en alt for stor mundfuld. Det der ser jo nærmest overkommeligt ud. Tillykke!

Netti sagde ...

Hvor er de bare vildt fede. Jeg tror jeg er forelsket i det garn!! Jeg har også sådan et par til om vinteren når jeg træner hund. For at fingrene ikke fryser af og samtidig kan jeg give godbidder.
Jeg glæder mig til at se dit næste strikke-projekt.

Lise sagde ...

Maria - for pokker da tøsebarn, med fuldtidsjob og Lisa, så forstår jeg da ikke hvorfor du ikke har fået strikket det færdigt, du har jo masser af fri-tid.

Netti, de er vildt fede. Selv min tossede mand er ved at snakke om et par til jagten, dog ikke så festlige.