mandag den 20. august 2007

På torsdag! - og lidt imorgen tirsdag.

Imorgen er det tirsdag, og hvis det firma jeg besøgte fredag holder ord, er det dagen hvor jeg hører fra dem - er jeg købt eller er jeg solgt?

Hvis jeg skal være helt ærlig så tænker jeg ikke så meget på det, for alt drejer sig i disse dag om vores kommende ferie.

Er du klar over, at om 3 dage på nuværende tidspunkt så sidder jeg i Sharm El Sheik, på et luksus hotel, og bare nyder vejret. Prøv at se vejrudsigten - godt nok for Cairo, men det er NÆSTEN det samme - for de kommende dage:


Åh det bliver godt nok dejligt.....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Adddd... Det ser jo ud som om I kommer til at svede en hel del søde!! Mon lige I kan holde til det!? Tag lige noget varme og solskin hjem til Danmark, når I er færdige med det!!!!