torsdag den 2. august 2007

Feriedag nr. 4!

Altså idag er det torsdag, og min ferie startede først sån rigtig mandag, så det må være feriedag nr. 4!

Hvor er det bare skønt at have ferie, jeg slapper virkelig voldsomt meget af. Laver ikke det helt store, for det gider jeg ikke, jeg vil have tid til at gå en tur med Jesper i hånden, kramme Elisabeth, og læse i en god bog.
Især det med bogen har jeg gjort rigtig meget de sidste par dage - men mere om det senere.

Vi har været i Jylland - og mere om det senere.... :o)

Vil bare... må bare fortælle at jeg er blevet inviteret til samtale på det job jeg søgte for en ugestid siden. Faktisk har jeg været lidt småked af min ansøgning, for jeg lavede den sån lidt med højre hånd en tidlig morgen, men den må have været god nok, for nu skal jeg have en snak med dem. YES.... jeg vil bare så gerne have det job.
Jesper er lige så glad som jeg, nok fordi han er træt af at høre om hvor dårligt mit nuværende job er, hvor træt jeg er af en inkompentent ledelse. Han håber bare, at det nye sted fungerer bedre....Men først skal jeg lige have jobbet!

Har bare en god boblende følelse i maven over samtalen!

Og nu, nu skal jeg have ryddet en taske op - tøj jeg ikke fik brugt i Jylland. Men jeg vender tilbage, med billeder... billeder af min mand, vores tur til Blåvand, en smuk buket fra en sød kollega m.m.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aiii hvor lyder det godt!!... Dog vil jeg blive ked, hvis du ikke er i byen mere.....

Det lyder som om I virkelig får slappet af!

Lise sagde ...

Søde Runa, vi mister jo ikke kontakten blot fordi jeg skifter job ;-)