onsdag den 3. juni 2009

Kreativ strik

Jeg har abonnement på Kreativ strik, og har været super glad for de 3 blade jeg foreløbig har modtaget MEN... helt ærlig det hedder kreativ strik, ikke kreativ hækling eller noget lign. Jeg bliver så ærgelig når bladet indeholder opskrifter der skal hækles, eller hvor kanterne lige skal hækles med picothækling (eller hvad pokker det nu hedder) for jeg KAN ikke hækle.

Øv siger jeg bare. Men jeg digter bare mine egne afslutninger/kanter, ja jeg gør, men jeg bliver altså harm, bare fordi man kan strikke, kan man så ALTID hækle?

Månedens blad er nu lækkert, der er mange søde modeller, og nogler er også regnet ud så vi plus-piger kan være med. Har allerede købt garn til 2 modeller, en sød kort trøje og en bolero-agtig ting.

3 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Nej, hvor pudsigt - jeg har netop også skrevet om mine besværligheder med at hækle;-)

FruE sagde ...

Kan hverken hækle eller strikke, men ville ønske jeg kunne :o)

Septemberliv sagde ...

Jeg syntes man bliver skuffet tit med den type blade.
Jeg holder Kreative kvinder og to af bladene i år indeholdt billeder af tøj man selv kan sy, men mønstrene skulle KØBES i Stof of Stil. Jeg giver altså ikke så meget for et blad, for så at skulle købe mønstrene ved siden af.

Så jo jeg forstår godt dine kvaler ;)