mandag den 12. januar 2009

Køkkendrømme

Vi er nu ved at have indsnævret vores køkkendrømme, og er nu i den fase hvor vi skal have priserne på bordet.

Er du klar over hvor dyrt selv et bittelille køkken som vores er? GISP siger jeg bare. Vi skal godt nok også have nye hårde hvidevarer (køleskab, komfur og emhætte er fra FØR 1989), men vi skal hverken have kogeø, samtalekøkken eller andet, for det er der ikke plads til.
Vi taler 2 højskabe, 5 alm. skabe godt nok har vi flottet os med udtrækshylder, vask (som er så stor at der kan være en bradepande i den), bordplade og nye hhv.

Godt at Jesper kan lave det meste selv, ellers ville vi være nået over 100.000 kr. for et sølle lille køkken!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

ja, jeg ved hvor dyrt et køkken er....godt I kan lave noget selv...

Netti sagde ...

Ja jeg ved godt hvor dyrt et nyt køkken er for mine forældre lavede nyt for ikke så længe siden..incl nyt gulv..skibsplanker.
Jeg glæder mig til at høre hvad i bestemmer jer for.

Anonym sagde ...

Vi har lige været hele turen igennem til vores nye hus, og vi valgte et Designa køkken, både pga. den rigtig gode pris, og den fantastiske service vi fik, uden at der blev rynket på næsen over at vi ikke havde 200000 der stod køkken på.

Vi var rundt ved rigtig mange, og fik priser på køkkenet flere steder, og der er godtnok stor stor forskel på priserne på næsten det samme køkken, og selvom man får et tilbud med rabat, så er det stadig en vejledende pris. Vores køkken løb op i ca 55000 excl. hvidevarer, og vi har da en koge-halvø, og alle skabe i hvid højglans. Man selv montere køkkenet, men det har du jo også manden til.

Lise sagde ...

Netti, skibsplankegulv... gisp det er dyrt.

Lars, det har faktisk været lidt et problem at de der køkkensælgere forventer mindst 200.000, og det har vi ikke. Og når de så finder ud af det, jamen så er vi ikke så interessante.