torsdag den 22. januar 2009

Bare en helt almindelig torsdag.

orkidee

Twist og jeg sidder i udestuen. Han sover, og jeg arbejder. Jeg har lovprist det før, og gør det nu igen, det er et fantastisk job jeg har… og dette her med hjemmearbejde gør det så absolut ikke mindre attraktivt.

Imorgen har jeg MUS-samtale. Medarbejder Udviklingssamtale. Nogle frygter det, jeg glæder mig. En gang om året har jeg muligheden for at fortælle min sjæf hvad jeg syns om ham ;-) og han har den samme mulighed overfor mig. Der skal sættes mål og forventninger til mit arbejdsår 2009. Jeg har selv et par høje forventninger, som jeg håber han er med på.

Men idag skal der arbejdes seriøst, for det der finansiering der ligger stadig og kigger på mig – og jeg skuler tilbage. Og lige om lidt vil min projektleder forvente at se noget velskrevet materiale. Og jeg skal nok nå at blive klar….

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god arbejdslyst...jeg har det som dig...MUS samtalen er en god måde at få sig en snak med ens leder...

Tøzen sagde ...

Også god arbejdslyst her fra, ha en dejlig dag lise...

Anonym sagde ...

Jeg er også fan af MUS - men jeg har jo ligesom dig også et skønt job med en dejlig chef.
Pøj pøj med det.