lørdag den 10. januar 2009

Afslapning

Det er weekend, og vi har faktisk næsten ingen planer. Det er bare helt okay for mig, for jeg syns den første uge på jobbet efter 14 dages dejlige ferie har været hård og lang.

Elisabeth har fået veninden på besøg, Jesper sover, jeg sidder her i udestuen og nyder lørdagens stilhed – og at det bliver mørkt ganske langsomt. Al julepynten er væk, det eneste der har fået lov at overleve er lyskæden i juletræet udenfor udestuen, det lys er så hyggeligt.

Imorgen skal vi på Sørup Herregård til jagtshow. Jesper drømmer om en tur til Skotland til efteråret for at skyde hjorte, og jeg drømmer om smukke gåture i det skotske højland.

 

Jesper

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Det er altså også vigtigt at batteriet lades op og det håber jeg at dit blev her i weekenden :-)

Lene sagde ...

Håber at I nu har drømt og slappet af og teenageren ikke blev alt for ked af den forsvundne skitur.

Lise sagde ...

Marianne - motoren startede uden problemer til morgen, så jeg formåede at få ladet batterierne op.

Lene - hun klarede det faktisk rigtig fint, for hun skal have lov at blive ked/sur.