tirsdag den 27. januar 2009

Dagens dilemma

Jeg er blevet i tvivl.

Fra torsdag morgen til fredag eftermiddag skal jeg være repræsentant for mit job på et seminar. Jeg har som sådan INGEN pligter, udover at være til stede og smile. Jeg forventer ikke at lære det helt store, men forventer bare nogle hyggelig dage.

Mit dilemma er:

Kan jeg tillade mig at strikke disse mange timer hvor jeg bare skal sidde og sidde? Vil det være okay i dine øjne? Eller signalerer jeg overfor vores mange foredragsholdere at jeg "keder" mig, uagtet at jeg måske slet ikke gør det?

Jeg har spurgt mine kollegaer, og herinde er der lige så mange svar som der er kollegaer. Så jeg ved det stadig ikke.

HJÆLP - hvad syns du?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

ups...den er svær. Nogle vil finde det irriterende, andre helt i orden...Jeg ville tage det med, og så vurdere "sagen" når du er fremme..måske det hele giver sig selv..Ikke noget entydigt svar, men det er skisme ikke nemt vel?

Netti sagde ...

Altså jeg ville nok ikke gøre det, for jeg synes som du siger at det kan sende forkerte signaler.