fredag den 18. januar 2008

Hvor bliver dagene af?

Hvis man spørger vores hund, ja så forsvinder de ved at sove - det er jo mørkt i øjeblikket når vi står op og tager på job, og det er mørkt når vi kommer hjem!

Mit nye job er så fedt, dagene forsvinder som dug for solen - jeg når næsten kun lige at sætte mig på min pind, og vupti så er det frokost - og endnu mere vupti så er dagen slut. Udfordringerne er mange, men ikke udmattende mange. Jeg kan lide det hele, og ikke mindst dem alle.

I øjeblikket bruger jeg rigtig meget tid på et elæringsprojekt, hvor vi skal uddanne nye ejendomsmæglere - der skal laves tests, kursus, undervisningsmateriale m.m. og det er virkelig spændende!
Herhjemme er vi begyndt nedtællingen til konfirmationen - vi har lavet en datoplan så Elisabeth kan holde øje med hvad vi skal hvornår og hvorfor.

Ingen kommentarer: