fredag den 25. januar 2008

Weekend i sigte!

Hvor pokker blev ugen af? Jeg er simpelthen så træt, at jeg nærmest var grædefærdig da jeg nåede jobbet idag - kan godt mærke at sidste weekends prøvelser har tæret på mine kræfter. Samtidig med at jeg faktisk slet ikke har haft en ledig aften i denne uge, besøg på hospitalet og omsorg for naboen har stået højest på programmet når jeg kom hjem.

Nu kommer børnene heldigvis hjem i weekenden og kan "aflaste" mig lidt. Tak for det børn... selvom jeg er lidt olm over at de har ventet så længe, men det er nok bare mig der ser sådan på det!

En af de ting jeg har lært i denne uge, er at hvis nu manden var død i weekenden, så havde vi været endnu mere på røven end vi har været - for al økonomi står i hans navn, så alt var lukket indtil boet var behandlet. Tak igen for at det ikke er sket!

I weekenden kommer min søster fra Jylland med hendes 14 årige datter. Så er der hygge og snak på programmet både for Elisabeth og for mig. Vi sender Jesper på jagt lørdag formiddag, og så drager vi 4 tøser nok i et eller andet storcenter og hygger os.

God weekend derude!

1 kommentar:

Netti sagde ...

Jeg kender godt det at være så træt at man bare har lyst til at tude..det er ikke spor sjovt og man føler sig som en 5 årig. Men det tror da pokker at du er træt efter alt det i har været igennem.
Jeg sender dig mange tanker..