fredag den 18. januar 2008

Hvad har jeg lige læst?

Da jeg jo er begyndt at køre med toget ca 1½ time hver dag, får jeg virkelig læst nogle bøger. Fx har jeg læst:
Drageløberen af Khaled Hosseini.

"Drageløberen" er en af den slags romaner, som jeg har svært ved at lægge fra mig, og hvor siderne næsten vender sig af sig selv. Den indeholder alle de temaer, som gør en roman værd at læse : venskab, ære, svigt, skyld, soning, en søns kamp for sin fars kærlighed og kærligheden mellem mand og kvinde

En super skøn og stærk roman - jeg slugte den næsten. Glæder mig vildt til at se den på film!


Og så har jeg læst en skøn dansk bog, sørme godt nok lang tid siden jeg sidst har læst en dansk bog!



Libri di luca - skrevet af Mikkel Birkegaard.

Forestil dig, at nogle mennesker kan påvirke dine følelser og tanker, når du læser, eller hvis de læser en bog højt for dig. At de kan forføre dig med de mest fantastiske historier, men også manipulere dig til at tænke lige præcis, som de ønsker.

Virkelig en forførende spændende bog - den rummer det hele, inkl. en masse mystik og en masse tanker bagefter. Læs den!

Det værste er faktisk, at jeg i øjeblikket har læst så mange bøger, at jeg næsten ikke kan huske dem, må altså snart begynde at skrive dem ned!

Ingen kommentarer: