onsdag den 30. januar 2008

En trist regnfuld onsdag.

Er det ikke bare et rigtig møgvejr idag, sådan et hvor man bliver totalt deprimeret blot at kigge ud af vinduet?

  • Hvorfor er jeg så så glad? Fordi jeg for første gang i rigtig mange år bare er super glad for mit job, har virkelig fundet den rigtige hylde - her bliver alt det gode blandet sammen i en god pærevælling, undervisning og support går op i en højere enhed sammen med et rigtig godt kollegaskab.
  • Fordi jeg nåede at komme væk fra banken før den "krakkede", var jeg ikke nået væk, så var jeg idag arbejdsløs.
  • Fordi min nabo faktisk har det godt der hvor han er, og nu er igang med komme videre med livet - og måske nå dertil hvor han kan glæde sig over livet. Når man besøger ham, er han selvfølglig rastløs og tungsindig, men han siger selv at han kan mærke at en byrde er lettet fra hans skuldre.
  • Fordi jeg er godt gift, fordi min mand er så forstående og altid er klar til at lytte.
  • Fordi mit "bonusbarn" bare er et rigtig dejligt barn, som altid gør mig så glad.

Hvorfor er du så glad?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Skønt at læse om glæden ovenpå forrige weekends turbulens. Jeg er glad fordi sneen ligger højt derude - det fryser 17 grader, og ind i mellem skinner solen. Jeg elsker mit job og værdsættes efter fortjeneste :-) Og ikke mindst er jeg glad, fordi jeg fredag morgen sætter mig ind i et fly og tager på 14 dages ferie i DK. Tiden skal bruges sammen med mine søde og dejlige børn på 12 og 13 år - og det trænger vi til efter næsten 4 måneders adskillelse ;-) Livet er fantastisk!!!!!
Knus Marion