onsdag den 1. april 2009

drivhusdrømme

Søndag aften - dagen efter den store teenager-fødselsdags-fejring - blev aftenen planlagt efter at vi skulle se Drivhusdrømme på DR2.
Vi linede op i stuen med kold cola til mig, kaffe til manden og restekage. Vi var klar.

Nøj hvor blev vi skuffede. Magen til dårlig kameraføring skal man da lede længe efter. Hvorfor fik man ikke lov til at se alle de der smukke smukke tulipaner ovenfra, så man kunne nyde det farveorgie manden pralede af?

Orangeriet på Gl. Estrup herregård, bliver vist i 10 splitsekunder - der bruges tilgengæld meget tid på et par behørigt udklædt i noget gammelt tøj, der vandre rundt i haven. Jamen jeg vil SE orangeriet, og tilføje sådan et på min ønskeliste.

Og hvad med det der drivhus vi skal følge igennem de kommende programmer. Hvor mange penge er der afsat til det projekt?

Jeg havde forventet meget mere om drivhuset - hvad, hvordan og hvorfor. Men sad tilbage skuffet og med en tvivl om jeg gider at hænge på næste søndag.

ØV siger jeg bare....

Ingen kommentarer: