torsdag den 23. april 2009

Arbejder hjemme..

Billede 001

Noget af det bedste jeg ved, er at arbejde hjemme. Men faktisk er det RIGTIG lang tid siden jeg sidst har kunne rydde en hel dag i kalenderen og gøre det.

Men idag og imorgen er det lykkedes. Så jeg sidder ved spisebordet, og fylder det hele. Jeg læser, bliver klogere og skriver så materiale i et brugervenligt sprog så mine kursister også kan blive klogere.

Jeg elsker disse dage, jeg har stadig nattøj på til laaaaaaaaangt op af dagen, hilser på postbudet når hun aflevere hverdagens post, kan holde en pause i haven, eller strikke en pind. Men vigtigst af alt, jeg har ro og fred til at få skrevet en masse på mit materiale.

Længe leve arbejd-hjemmedage.

2 kommentarer:

FruE sagde ...

Nyder også mine hjemmearbejdsdage. Der er god ro til, at fordybe sig i opgaverne. Jeg har selv en af slagsen i morgen og på mandag.

Jubiii :o)

Marianne sagde ...

og sådanne dage de rykker virkeligt i arbejds puklen :-)