onsdag den 31. december 2008

Happy new year!

Nytår

Indrømmet jeg er ikke specielt glad for nytårsaften, jeg syns ofte det bliver sådan noget opskruet noget, med høje forventninger om højt humør og sprut i stride strømme. Jeg bryder mig ikke om det.

Heldigvis har jeg en mand som har det som jeg – så igen i år skal vi holde en rolig aften. Vi tager ud til et vennepar, med lidt godt mad og nogle spil i bagagen. Der er dømt hygge og god mad, en aften efter min smag.

Godt nytår til jer alle – vi ses i 2009.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

godt nytår til dig LIse...nyd din stille aften :-) det er ikke det værste, jeg håber min ikke bliver for vild...og gør den kan jeg heldigvis cykle hjem :-)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Netti sagde ...

Jeg og min mand har det helt på samme måde. Vi sad og hyggede os igår, mens Anna Cecilie og en veninde var udenfor.
Jeg glæder mig til at følge dit liv på bloggen her i 2009.

Marianne sagde ...

Jeg håber at du havde en god aften og så vil jeg ønske dig og dine et lykkebringende Nytår. Mange varme tanker her fra ønskeøen :-)