fredag den 5. december 2008

Fredags-hygge


Jeg elsker mit arbejde det skal der ikke herske tvivl om, og jeg er glad for alle mine søde kollegaer. Men en arbejd-hjemme-dag er altså heller ikke at foragte.

Så kan jeg arbejde samtidig med at jeg hører god julemusik. Lige nu er det Frankie-boy der synger “Santa Claus is coming to town” i en god jazzet version.

Jeg er opvokset med en far der elsker jazz, så det gør vi søskende også. Så lige nu bliver der vippet med tæer, og pegefingeren har været oppe for at følge rytmen.

Åh det var godt jeg i oktober måned købte den cd – 50 sølle kroner gav jeg, og den har allerede givet mig flere timers glæde. Gid min far var her så han også kunne nyde den. Må huske den til jul, så han også kan vippe med tæerne og lade pegefingeren følge rytmen.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Kan jeg ikke lige være med på en lytter - for det er lige min smag - jeg er jo stor fan at Doris Day.... se hvem vidste lige det?