søndag den 14. december 2008

Stille søndag morgen

Manden stod tidligt op – uagtet af gæsterne igår aftes først tog hjem kl. 2. Men når der bliver lokket med hare-tramp og fasanjagt på en stor ejendom i Sverige, er der intet problem i at stå op omkring kl. 7.

Problemet er bare, at jeg også står så tidligt op. For jeg er ikke god til at sove alene deroppe i den der store seng.

Men nu er fuglene fodret, køkkenet er næsten ryddet – der er gjort klar til morgenteen, skal bare lige have besøgt bageren. En lang søndag er foran mig, er stadig i overvejelser om hvad den skal bruges til. Måske julekort, måske gavekøb, måske konfekt, men en ting er sikkert, søstrenes julegaver skal snart på pinden, ellers når jeg det jo ikke.

Nå jeg må til det. Hav en dejlig søndag derude…..

Blomster fra min morBuketten fik jeg af mine forældre da jeg var syg. Den var bare så smuk. 

Ingen kommentarer: