onsdag den 31. oktober 2007

Bøger jeg lige har læst

Altså jeg henter megen af min inspiration til hvilke bøger jeg læser her: Bogormen
Hun læser storset ALT, og skriver nogle fantastiske anmeldelser.

Første bog jeg har læst er:


Martina Haags "vidunderlig og elsket af alle - og på jobbet går det også rigtig godt" Den er virkelig finurlig morsom, ægte chicklit, en lidt blidere version af Nynne, knapt så pinlig. I kan læse Bogormens anmeldelse her.

Og så har jeg læst:



Anna Kløvedal "Bangebuks" - den var virkelig rigtig god. Den kørte jeg lige ind på 1 dag. Her er alt det jeg kan lide at læse - dramatik, handlingsmæssig spænding og kærlighed, alt samlet i en og samme bog. Du kan læse bogormens anmeldelse her

Sidste bog jeg har læst er:Sinéad Moriarty "projekt baby". Selvom Jesper og jeg ikke skal have børn, kan man jo godt læse om andres besværligheder.

Bogens hovedperson er 33 år og plejer at være en helt normal og fornuftig kvinde. Hun har en sød og flot mand, en masse gode venner og et job hun elsker. Kort sagt:Emma er lykkelig.
Men så bestemmer hun sig for at hun vil være gravid, og det skal være NU! Og det er jo bare ikke så let for hende som det er for alle andre. En morsom bog om alle de genvordigheder parret gennemgår i arbejdet med at blive gravid.

Bogen er sød, og jeg må indrømme at jeg indimellem grinte højt over alle de tumpede ting hovedpersonen fandt på, for at blive gravid. Men den taber virkelig højde til sidst, og slutningen er meget vag og kedelig.

1 kommentar:

Mia sagde ...

Ej nu bliver jeg da helt rød om ørerne.

Tusinde tak for de søde ord, Lise :o)

Jeg er såmænd bare glad for at kunne være til inspiration. Og så er det bare dejligt at vide, at der er nogen der kan bruge anmeldelserne.