lørdag den 20. oktober 2007

Arbejdsdag nr. 3

Tænk at et jobskifte kan ske så let. Jeg er nærmest målløs - det har virkelig været en god start det nye sted. Jeg sidder i en stabsfunktion, dvs at jeg ikke har direkte kundekontakt, og det skal jeg nok allermest lige vende mig til. For der er virkelig ENORMT stille indimellem, næsten helt skræmmende. Kollegaerne i min afdeling virker rigtig søde, og kollegaerne i de andre stabe rundt omkring mig, er søde og meget imødekommende.
Tænk jeg mødte faktisk en som bo her i lille Hvalsø - og hun kender Jesper :o) det var også en rar fornemmelse.

Men ellers så arbejdede jeg faktisk igår helt alene, jeg har kastet mig over noget af det jeg kan 100%, og det har givet en fantastisk ro i maven. Nu kan jeg næsten glæde mig til at komme på arbejde.

Og se hvad jeg forresten fik den første dag på jobbet: (og ja jeg slæbte den med hjem):

Ingen kommentarer: