fredag den 20. februar 2009

Twist et stort legebarn

skal vi lege Du mor, skal vi ikke lege… bare lidt?

 

PLEASE! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg kan jo ikke stå for sådan et par hundeøjne, så selvfølgelig kaster jeg sne – med den ene hånd, og prøver at fange et billede eller 2 af den hoppende hund.skal vi lege 3

Twist elsker nemlig sne, han hopper og kaster sig rundt for at fange det – faktisk er det er til stor glæde for os begge, for jeg morer mig nemlig også kosteligt, for han ser voldsom sjov ud :-)

skal vi lege 2

Bagefter bruger han altid lang tid på at finde alle de “bolde” jeg har kastet til ham. Han forstår ikke, hvor de bliver af! Han er ikke jordens klogeste hund – “hund som herre” plejer teenageren og jeg at sige, for det er nemlig Jespers hund!

hvor blev den af 2

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er han dejlig - du må da lave et eventyr om den flyvende hund. For han ser næsten sådan ud :-)

Anonym sagde ...

Det var dog et pragtfuldt billede - nr. 3 - fik da lige et latterudbrud.
God weekend.

Anonym sagde ...

tænkte straks som Marianne "flyvende hund"..skønne billeder :-)

Netti sagde ...

Åhhh lov mig at du scrapper det billede med flapørene...det er da vildt humor!!! :) Sikke et udtryk din hund har på det billede haha.

Lise sagde ...

Høhø "flyvende hund". Jeg er ikke den store eventyr skribent, så historien om den flyvende hund må vente lidt. Men jeg lover at scrappe billedet Netti, lige så snart jeg igen begynder på det der scrapperi.