tirsdag den 3. februar 2009

Jeg fik en award….

Hvor pinlig er jeg lige?

Tænk jeg har fået en award, og det er først idag jeg får set det. Og nu er det næsten 3 uger siden at hende den søde Janne gav mig den!

Kreativ_blogger_award

Men jeg blev både glad og rørt over det.

Som altid er der nogle regler tilknyttet denne award, og de lyder som følgende:
1. Vinderen kan kopiere awarden til brug på egen blog
2. Lav et link til ham/hende du fik awarden af
3. Nominer mindst 7 andre bloggere
4. Lav link til disse på din blog
5. Læg besked på de nomineredes blog

Nominer mindst 7 andre – arj helt ærlig det kan jeg ikke. For alle jeg ønsker at nominere, har jo fået den i forvejen. Så nu gør jeg som alle andre – løber du forbi min side, og har du IKKE fået denne award, så be my guest.

Og til Janne vil jeg bare sige UNDSKYLD du gæve x-jyde. Af hjertet tak!

1 kommentar:

Tøzen sagde ...

Ha ha Lise, du skal bestemt ikke undskylde, er selv håbløst bagud med alt pt, vi er jo landet på sjælland og vi pakker ud til den store guldmedalje...