tirsdag den 24. februar 2009

Hvordan jeg bager…

Netti spørger hvordan jeg mon kan bage uden køkken? Jo ser du, komfuret står der stadig. Helt alene. Overdækket med plastik når der arbejdes, og klar til brug når mad m.m. skal laves. ensomt komfur

Ikke at der laves meget mad herhjemme, for tiden og overskudet er der ikke når, når dagen er brugt på arbejde og lidt køkkenprojekt.

Læg mærke til detajlerne med emhætten og overskabet der er malet udenom, da køkkenet skulle gå fra hvidt til orange.

gammelt tapet

Bagved komfuret dukkede denne rest af det gamle tapet frem. Faktisk er det meget sødt, men så absolut ikke bevaringsværdigt!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lise - gider du huske mig på, at jeg skal lede i mine forældres fotoalbum, for jeg mener det er lige det tapet vi havde i det første hus far byggede i Værløse.

God fornøjelse med det hele :D

Netti sagde ...

Hihi det kan man da kalde et minimalistisk køkken :) Sjovt at se hvor tingene har hængt.

Lise sagde ...

Søster - jeps det skal jeg nok huske dig på.

Netti - det er nemmest at male udenom det hele, når farven skal have en anden lyd ;-)