søndag den 22. februar 2009

Fastelavn er mit navn…

Så slog vejret om, og vi har idag plus 4 grader. Sneen smelter væk i stride strømme, det er faktisk lidt ærgeligt. Jeg nåede dog at få taget billeder af istapperne på drivhuset inden de smeltede væk.istap Det er fastelavnssøndag.  Jesper mener, han er klædt ud som køkken-nedriver og har sunget sig til hjemmelavet fastelavnsboller. Elisabeth er klædt ud i nattøjet, og har ingen forventning om at komme i rigtig tøj idag.

Og jeg må nok hellere finde den der opskrift på fastelavnsbollerne, og komme igang, for inden jeg får set mig om, så er søndagen gået og mandagen står i kø sammen med en hel ny uge.

1 kommentar:

Netti sagde ...

Hvordan bager du når du har revet køkkenet ned?
Det er et superflot billede du har taget...hvor er det smukt.