lørdag den 12. juli 2008

lørdagsafslapning


Jeg er brugt idag, og faktisk ved jeg ikke helt hvorfor. Er bare rigtig møgtræt, så jeg har lige sovet en god "morfar" ved siden af manden. Han trænger altid til at sove - sådan er det når man har en hjerneskade, og hjernen trænger til hvile nu og da.

Nu sidder jeg så i udestuen, og overvejer frokost. Teenageren ser "nynne" på dvd, og da jeg lige kiggede derind for nogle minutter siden, undrede det mig, at hun ikke var nået ret meget længere, end da jeg gik op for at sove "nej det er bare fordi jeg ser den forfra igen" - mærkeligt barn! :o)

Og hvad laver jeg så nu, den der frokost venter stadig, men jeg er stadig efter-morfar-lur-træt, så jeg vågner stille og roligt.
Tager lige en morel mere, svigerfar er leveringsdygtig i disse dage, og familien her modtager gerne.

Måske jeg burde søge på nettet efter en opskrift, hvor jeg kan bevare lidt af smagen af disse skønne bær til de lidt koldere dage, for vi kan få MANGE af dem. Kender du en god opskrift hvor vi kan bruge moreller/sødekirsebær?

2 kommentarer:

Sannie' blog sagde ...

Tak for din kommentar på min blog. Jeg har flyttet min blog over til: http//:www.sannie.info Jeg var totalt træt i går. Fik en lang morfar! Er heldigvis mere frisk i dag. Håber nu bare på bedre vejr!
:) - Sannie

Lise sagde ...

Hej Sannie,
jeg syns det er hyggeligt med den danske sommer - kan godt lide byger der går og kommer :o)

- Lisen