fredag den 11. juli 2008

Det er fredag....

og hvilken start siger jeg bare!

Intet varmt vand, og jeg trængte ellers til et godt morgenbad for at komme godt i gang idag - natten har været lang og lummer!

Det første tog der mødte mig på stationen, var i stykker - så vi var 2 morgentog der stod og ventede på 1. Kaos... skubben og møven for at komme ind i toget, for at stå op!

JEG HADER SÅDANNE MORGENER - jeg er i forvejen så absolut ikke noget morgenmenneske, og så skal der ikke ret meget til at formiddagen går i smadder!

At jeg har så travlt på jobbet, en deadline der hænger i en dum tråd på mandag kl. 12 - SENEST - gør jo ikke dagen bedre.

God det snart er weekend!

1 kommentar:

Mia sagde ...

Uh en træls start på dagen - jeg følger dig i dine tanker omkring det. Håber du når din deadline trods alt.

Og ellers så gælder det vist bare om at se frem til weekenden. Ha' en god en af slags, Lisen :o)