lørdag den 14. juni 2008

Jeg er forelsket - faktisk i 2 ting i øjeblikket. Først og fremmest min mand <3 selvfølgelig, og så i et køkken fra Svane. Det er stilrent - hvidt og meget meget meget elegant. Men det bliver nok ikke det, for Jesper er ikke enig med mig, men man må vel gerne drømme.

Efter vi havde brugt et par timer på at kigge på køkken, var vi sultne, og da vi jo har teenagerfri, skulle det nydes. Så vi tog på Bryggergaarden i Roskilde, og fik en lækker lækker frokost.
Jeg fik mørbradbøf og Jesper fik roastbeef - begge dele virkelig lækkert og meget meget mørt. Til dessert fik vi friturestegte camenbert. Det har jeg faktisk ikke fået siden min søster lige var flyttet i andelsbolig med hendes daværende mand - det må så være omkring 19 år siden.

Er du tæt på Roskilde, så er Bryggergaarden altså et besøg værd.

Nu sover Jesper - sådan er det når man har en mindre hjerneskade, så kræver kroppen et par timers hvile midt på dagen - og jeg nyder livet i udestuen. Hunden mener dog, at vi bør gå ud og lege med bolden i stedet, der er vi så ikke helt enige.

Ingen kommentarer: