torsdag den 14. juni 2007

Branden hos mine forældre

En lørdag i maj mrd udbrød der brand hos mine forældre - jeg har blogget om det tidligere. Nu har jeg fået billeder fra sådan en sensationspressefotograf som var på stedet længe før brandbilerne:
Her er min far selv i gang med brandslukningen. Han fandt sin haveslange frem, og fik minimeret skaderne - og ja jeg er stolt af min far :o)




Og så kom brandmændene endelig - med røgdykkerudstyr pga den kraftige røgudvikling.



Deres bil blev HELDIGVIS totaltalskadet, så nu har de fået en dejlig HELT NY med servostyring. Dejligt for dem - og tænk det er første gang nogensinde de får en spritny personbil. Min far har været vognmand, så de har haft helt nye lastbiler.

Skaderne i den store garage som brændte viste sig at være rimelige overskuelige. De får helt nye lofter overalt, et par spær skiftes og et par steder på taget lappes - alt betales af forsikringen.
Men da jeg så billederne blev jeg endnu mere skræmt, end da far ringede og fortalte om branden. For tænk hvis det havde sket en nat.......

Ingen kommentarer: