lørdag den 31. oktober 2009

Min mor ringede...

Min mor ringede igår aftes lettere panikslagen, hendes mobil ville ikke modtage eller sende smsbeskeder. Det var så heller ikke underligt, for der var lagret mere end 2500 beskeder på den.

Men nu er der slettet beskeder, og mor kan igen få kontakt med børn og børnebørn.

Tænk der er gået et helt år siden mor første gange sendte mig en sms ´og min mor er nærmest teenager-afhængig af sin mobil, den bliver tjekket som noget af det første om morgenen, og min far må pænt vente med at snakke indtil hun liiiiiiiiiige har fået svaret på evt. modtagne. Nu kan hun sende slette forkerte bogstaver (det har gjort det meget nemmere af forstå hende smser)sætte smileys og tegn ind. Nu skal hun så bare have lært at får ordbogen til at kende alle ord.

Fagre nye verden....

3 kommentarer:

FruE sagde ...

De "ældre" har helt klart taget den del af teknologien til sig. Synes jeg hørte i sidste uge, at hver 4 ældre sms'er gerne.

God søndag.

Netti sagde ...

Sjovt for min mor er nøjagtig lige sådan :) Hun kan finde på at sende en sms med hvad de skal have at spise!!? Øh nå mor *G*

Marianne sagde ...

Det lyder fuldstændig som min Mor. Dan jeg kom med en mobil til hende - nægtede hun at modtage den. Idag går hun ikke uden og bare den bipper så er hun der som en teenager.... Og jeg har prøvet at forklare hende at man ikke behøver at svare en sms med det samme, men nej..... hun svarer som en anden teenager med det samme....