torsdag den 30. juli 2009

Udsalg..

Jeg er normalt ikke så god til at gå på udsalg, for det jeg virkelig ønsker mig, det kommer sjældent på udsalg. Lige indtil igår….

Jeg skulle egentlig købe en gave til et sølvbryllup, men da brudeparret ønskede sig en dug, var det jo nærliggende at besøge den butik hvor jeg kan svælge i skønne stoffer, mønstre og farver,  Georg Jensen Damask i Roskilde. Jeg elsker at give gaver, hvor jeg også selv ville blive glad for at få den.

Fik jeg købt en gave? Jeps… men fandt da også lige 2 duge til mit eget hjem.

hybenrose

Hybenrose – bare i en skøn cremet farve (ikke den viste, den er antracit) Den vil passe perfekt til det fine stel som står i vetrinen og venter.

 

 

Raindrops

Og så raindrops designet af Monica Ritterband. Det er enkel og helt fantastisk skøn.

Så nu er vi klar til at få gæster :-)

Og prisen, tjaa 50 % under normalen – Uha pludselig elsker jeg udsalg.

Ingen kommentarer: