lørdag den 6. september 2008

Storken kommer....

Altså ikke i overført betydning :-)

På ferien så vi en dag nemlig en enkelt stork - vi var i pølen, og jeg ærgrede mig over, at jeg ikke fik den fotograferet, den var så flot - kæmpe stor og meget majestætisk.

Men der gik ikke mange timer, før knægten ved siden af os sagde "se de mange storke mor" - vi fik fluks lagt bøgerne ned, og jeg fandt kameraet frem. Og der var virkelig mange storke, vi mener at der var over 100. Det var helt vildt.

Du kan med fordel klikke på billedet og få det op i stor størrelse. Jeg tog en stribe billeder alle i modlys, så jeg anede ikke hvad jeg tog - men vi fik et par gode billeder ud af det.




2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg blev lige en omgang svedig da jeg læste overskriften. Der er vist også i den forløbende uge observederede storke i Danmark

Karina Beck sagde ...

Ja det er da imponerende at du har set så mange storke på en gang. Man ser dem jo ikke så meget mere.