mandag den 24. november 2008

Skøn weekend.

Hold da op, den weekend forsvandt alt for hurtigt.

Jesper var ikke på jagt overhovedet i weekenden, og det var faktisk første weekend i over 1 måned. Det var lidt underligt ;-) Næste weekend tager han sikkert afsted, for han blev drillet med hans normale fravær hele tiden – og som han siger “hvorfor dog blive hjemme, når i alligevel driller mig med det!

Lørdag havde han så planlagt den helt store menu, nu var det tid til at nyde noget af det, de havde skudt. Og jeg må indrømme, at anden var lækker. Er normal ikke så vild med vildand, for det bliver meget let tørt – men i lørdags var den stegt ved lav varme, i 4 timer… og smagte SKØNT!

vildand

Igår fejrede vi gudbarnets 3 års fødselsdag, og sikke en dag. Prinsessen fik barbidukker af os, og hun legede med dem hele dagen – undtagen når hun lige brugte tid på kigge på den duplo julekalender vi havde med til hende.

William – som jo er 5 år – fik en Duplo politi julekalender. Knægten lavede ikke andet hele dagen, end kigge på den…. tælle hvor mange dage der er til jul, og drømme. Hertil morgen havde han igen brugt tid på at kigge på den. Og som svar på faderens spørgsmål om hvad han ønsker sig mest til jul, svarede knægten

“det jeg ønsker mig mest, er at få lov til at åbne en af de her små kasser før 1. december”

Helt ærligt, så er de penge til den julekalender da givet godt ud, tænk så stor lykke!

Det meste af min weekend, er dog gået med at hoste og snøfte. Jeg tror, jeg har reddet mig en ond omgang bihulebetændelse – har i hvert fald ondt i hovedet og kæben, må se hvad lægen siger her om lidt.

Ingen kommentarer: