lørdag den 15. december 2007

Hvad skal i lave i weekenden?

Uhm havde en dejlig dag igår, alle julegaverne blev købt - det er bare en helt forrygende fornemmelse. Vi tog til Holbæk og var meget koncentreret om at købe julegaver, og vidste lige netop til hvem og hvad. Og 3 timer senere kørte vi belæsset med gaver hjem igen. Gooood følelse!

Igår aftes var vi til en rigtig hyggelig middag hos et vennepar. God mad og masser af hyggelig snak - og timerne forsvandt hurtigt.

Elisabeth var til hendes første "fest" sammen med den nye klasse, og alt foregik som forventet - stille og roligt. Ingen eskapader vi skulle høre om på vejen hjem i bilen, intet sprut - bare teenager hygge. Men hun var glad for at hun ikke skulle sove der, og det var jeg også som "mor", for hjemme var ikke det mest rene, og hun berettede om at der var 2 madrasser til deling imellem de 7 der skulle sove der.

Idag er Jesper taget på jagt (igen, men idag vågnede vi rettidig). I eftermiddag skal jeg lave julekort. Og i aften skulle vi have været til julefrokost hos dem her men det bliver nok ikke til noget. Så vi lejer nok en dvd og hygger med den.

Imorgen skal Elisabeth og jeg bage julesmåkager, og måske ryger der også lidt konfekt ned i dåsen.

Og vupti det var den weekend, og mandag morgen starter jeg på mit nye arbejde.... YES!

1 kommentar:

Pialine sagde ...

Hvor lyder din weekend hyggelig - dejligt at få overstået køb af julegaver. Min weekend startede med julefrokost fredag ( var allerede hjemme kl. 23:00), så ud og handle stort lørdag ( havde pludselig lånt bil) resten af lørdagen gik med at rydde op, da jeg fik gæster til spisning her til aften. Jeg fik også mange ting på plads men mangler stadig mine egne julekort.

Juleknuz
Pialine